orka dagen

vilken värdig dag.. skön men jäävligt seg
hade sovmorron till halv 10 först, det var skönt!
sen hade jag tyska, lektionen gick asfort!
Sen hade vi hål i typ 2,5 timme.. för både so och svenska lektionen var inställd för min lärare var sjuk(y) jannebannne
så hade rast från 10:20 - 13:00... segaste rasten ever tror jag! men det var väl skönt att slippa lektionerna men kunde fan ha pluggat eller nått. men är jag så smart? nej.
Sista lektionen var matte, med kentooo.. kul. var 3 tjejer på lektionen, några fler killar då, men alla hade typ dragit hem... men inte anna o jag, duktiga flikkkkkkkor e vad vi är (a) hahahahaah.....................

jappjapp, fick iaf vänta på bussfan i en halvtimme, satt i aulan ett tag, men sen gick jag ut o väntade..
fick sällskap en stund iaf;) av min polareeeeee från sorsele, haha:D can you guesssss? hmm.. svårt? nej;);)! och nej vi är inte tillsammans, :) vi är polare!
 måste man va tillsammans för att man ger den snällaste personen på denna jord en kram och säger snälla saker till honom för att han e översnäll?^o) trodde jag inte, men tydligen-.-... 
fet kyss på alla idioter också som ljuger som inihelvete..... ni är så falska så det inte är sant.. och dåäre inte tjejer jag menar.. utan killar.......punktpunkt
jaja, han e iaf king, han får mig att skratta, le och allt positivt! En sån vän har jag letat efter, och har funnit den! du är bäst, det vet du,
folk får tro vad de vill



~~~~~~~~~~~~~~

Vänner hjälper dig upp,
när du är nere.

Och om de inte kan det,
lägger de sig ner bredvid dig
och lyssnar.

..En sån vän e du.


~~~~~~~~~~~~~~


****gammal omgjord bild, men iaf.. hade bara lust att lägga in nå****


Nu skiter vi i det där, ville bara få det "sagt" ..
Nu sitter jag här igen, som alltid, flera timmar efter att jag har kommit hem från skolskiten..
Man kan nog säga att jag är rätt beroende av internet(a)
Tänk vad bra betyg jag skulle ha om datorn inte fanns överhuvudtaget!
nu: tack facebook, tack msn, tack bdb, tack blogg...
för att ni har sänkt mina betyg(y)
fast , egentligen.. datorn har förändrat mitt liv på bra sätt också.. lärt känna flera personer!
så tack för det iaf(k)

lyssnar på "Who I am", med Nick Jonas, anna vet det redan, men jag är beroende av den(k)
så gullig låt:)

och  sitter vid msn o tråkar med männskor;)
har inget vettigt för mig.. kanske har nån läxa som jag måste kolla på.. hehe

+ att choklad e gott
+ att jag börjar bli trött
+ att jag nyss rapade
+ att jag har ont i maggen
+ att jag ska gå o tända en lampa nu
+ att det är svinkallt i mitt rum även fast jag har på högsta värme på elementet!
+ att jag e glad inombords
+ att jag nyss log

om ni ville veta förståssssssss

spinning imorrn på idrotten! kämpegött anna! vi kommer äga ut killarna, he he he.
fan det har redan gått en vecka;o asså shiet
ingen fatta men(a) yesyes

klockan e nu 19:06 och jag har tråkigt,!
har suttit här sen.... kl 16? nyttigt jenny;)

OMG !!! jag har engelska läxa ;o måste göra den, NEEEJ, asså vafan... inte en vanlig engelska läxa ens....  
:O tänk om jag får göra engelska nationella muntligt imorrn;O;O;O;O vill INTEEE!!!! :(:(:(:(:(:(:( skit korv!!!!!!! NEEEJ , jag vill inte...... KAN jag ha mer damp???!?!?! NEJ%&E¤W¤
försöker lugna ner mig.. men det går bra? ne.
nu går jag o hänger mig i min tofs som jag har på armen,

hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback