onsdag-skola igen..

Tjobreeeee
Det var sköntsom fan igår med studiedag! men nu äre skola igen-.- "suck* orkar inte...
Och snön ba öser ner orkar inte det heller, lixom idag så hare snöat minst 1 dm asså undra hur mke snö det är på backen egentligen?.. kan det inte ba bli sommar? nu helst!


Hade bild på morronen, var ganska skönt, fast ändå stressigt för skulle hinna klart med nåpissarbete.. sen är inte anna och jag klara med vårat arbete så måste skippa soaren, och gå på bilden för att göra klart men vi kanske hinner till soaren en stund, vem vet;)
Aja, vi hade tyska efter glömde tyskaböckerna i skolan i måndags, skulle ha översatt några småtexter, men ah jag glömde böckerna så jag översatt muntligt bara, var inte så svårt egentligen, tyska är cp fast lätt.. Sen vare lunch.. sen so och sv, fast vi kollade bara på papper inför nationella i svenska (läsförståelse) ,, jag vill INTE:O usch.. haha, fan det kmr gå sämst.. aja, hoppas på att det går bra, det är på tisdag förresten-.-

hade matte sista lektioner, I lööv kenneth! ah det enda jag säger ..
slutade efter den lektionen, väntade på bussen i en halvtimme..

kom hem, käka lite(a) datorn , tv sen halv 18 vare träning , gick faktiskt ganska bra tyckte ja(y) vi var många idag för att vara en onsdag;)
Nu är jag hemma , sitter här vid min älskade dator och med en katt på axeln(bokstavligen) dryg som fan, ah ska gå ner o duscha nu också, sen blire datorn igen(a) glömde engelskaboken i skolan.. jag har minnet !

jajjjja, pusser




                      usch för snö *** pallar inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback