Torsdag,,,,

hej
torsdag, seg skoldag, jag o anna blev klara med vårat bild-grupparbete(y) finely
och vi hade inställd slöjd ! finfint, hade rast i 2 timmar? ah typ;P
sen vare engelska... sen sista vare idrott, hade ishallen, kuuul, aja inte så jobbigt direkt och hon kom försent så hade typ 30 minuters lång lektion , värt!..
efter den lektionen sluta vi , vi sluta 5 över 15? ingen aning faktiskt men , ah min buss gick 14:48 så jag hann inte med den, och nästa buss skulle gå vid 16 och jag orkade inte gå till skolan för att vänta på den där, och stå där i det fiiiina vädret i en timme och vänta på den.. såå jag gick hem till cassa:) vi bakade kladdkaka(a) heheh, duktig cassandra är, jag blandade äggen o sockret och det skulle bli "poröst" sa det tusen ggr till henne men hon ba nu lägger vi i ingredienserna.. och det blev konstigt då.. och sen så kollade hon på receptet,(på datorn, tog från internet) och då stod det 2 dl mjöl, men hon hällde i 2 dl mjölk:') hahah, men den blev god ändå men lite annorlunda (y) haha
men ah, pappa kom o hämta mig vid halv 17 typ , asså skulle bara vara där en stund för jag ville inte vänta på bussen;P!
kom hem.. vad jag gjorde då , vet nog de flesta, datorn såklart(y) ! och tv:M
Sen packa jag matchgrejer..
Sen åkte jag med pappa ner till kättinghallen, hade samling då ( halv 20 ) matchen började halv 21.
Vi spelade mot Skälby , VI VANN faktiskt, ah tur det annars hade jag vart död nu ! förra gången vi spela mot de så hade de bara 96or typ som spela, men nu hade de flera 90or och 91or som va med,  vi vann med 6-4 ! bra att vi vann iaf, spelade bättre mot slutet.. men bara lite, asså jag suger.. hade 2343546 miljoner chanser, gjorde jag nå mål? nej.
aja, vi fick 3 poäng i alla fall, det är huvudsaken:D


 
Skälby - Surahammar 
4-6 , nice.

Åt, sen duscha när jag kom hem, sen blev det datorn(a) skulle ha gjort no.. men ah , det är tråkigt, skulle bara somnat.. men ska väl ta o lägga mig snart iaf.. sovmorron imorrn som vanligt men måste åka typ kvart över åtta.. kul, jag börjar halv 10!

aja, pusss pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback