nyår btw

haha, jag skulle ju skriva lite om nyår hade jag ju lovat mig själv^^
Ah jag var iaf med 4 personer, emelie , johan, jimmie och martin ;)

Emelie och jag ordnade ihop typ allt, de tog med sig lite grejer bara, men vi köpte allt , maten och så, vi dukade i ordning och gjorde lite fint innan de andra kom (vi var hos mig :P)
De kom typ kvartöverfem elr nå, kmr inte riktigt ihåg..

Alla hjälptes åt att göra iordning maten: potatisgratäng med kyckling och bearneisesås:D
Vi åt och prata, och emelie hade gjort en frågesport om sig själv, hahah, så vi gjorde den medans vi åt ;)
Sen så gjorde vi en massa annat, spela "helt hysterisk" , dansade x) sjöng singstar, pratade och hade allmänt trevligt;)

Kan ju berätta vad som hände när vi skulle gå ut för att det snart var 00:00 .. ahpp vi gick ut sen så var det någon som glömde stänga dörren, och då sprang min hund ville åt helvete, haha asså fyfaan! va arg jag va då, men martin och hiller sprang, sen efter en stund sprang jimmie med, och de sprang ikapp ville som tur va.. asså ville , hundjävlel, när vi skulle gå tillbaka , asså ville sprang typ till brattheden och det är kanske 1 km dit:P så när vi skulle gå tillbaka så hann klockan bli 00:00 -.- men det var mysigt ändå, men vi tände några raketer efter ändå, elr martin gjorde och det gick ju åt skogen, bokstavligt xP haha han kunde fan inte skjuta, en hamna lixom på vägen som sprängdes, asså tänk så skulle det ha kommit en bil ;o aja vi hade kul resten av kvällen/natten/morronen också, det var bara ville som förstörde det där:p

Vi gick o la oss typ 5:00 elr nå fast jag .. somna kl 8:00 haha^^ va inte trött, och sen så skulle jag gå upp vid 10 så jag sov 2 timmar alltså;)
haha jag skulle inventera kl 13:00 ! kuuuuul! inte lite trött jag va , nene, vi inveterade till klockan 18 typ-.- 
Aja nyår blev iaf lyckat , :) <3
tack för en kul kväll/natt/morron:D  

pusss

sliiiten tjej efter denna kuliga nyårsafton(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback