Söndag - VAFAN ÄRE HÄR FÖR SKIT SOM RAMLAR NER FRÅN HIMLEN?

hej.
inte glad.
det första man ser när man vaknar.. vad e det? joo.. SNÖHELVETE! vafan lixom!! det här händer inte!!
mamma lixom drog upp persinnerna och visade mig, .. jag ba : SKÄMTARU MED MIG?! vaknade upp rejält, kunde inte somna upp, var irriterad hela dan pga snöfittan.
Asså igår vare 10 grader ute och SOL, idag äre nollgradigt och SNÖ '-.- arsel.
Det var ju vår igår ju, idag äre vinter igen.. vem fan e inte trött på denna förbannade snön????
1 och en halv DECIMETER snöö?!?!?!? det får inte bara hända! 
Om inte den här snön försvinner på mindre än 4 dar så ska jag fan personligen värma bort snön, med gasol eller nått, bara det försvinner .. inte nååå irriterad, nejnej, jag älskar snö så in i norden! verkligen! puss pååå't! stooor feeet blöööt puss på snön!(k)




20 mars 2010



21 mars 2010
fint väder tyckerja...

jaja ska sluta gnälla, även om jag skulle kunna stå rakt ut o skrika att jag hatar snön, men ahja
vaknade med det som jag inte ville vakna upp med som sagt, och sen åt jag lite frulle.
åkte till ikea idag med, men idag så skulle mamma o pappa beställa kök. Plus att jag hade bror min med mig idag;P
och efter att vi hade vart på ikea så skulle viktor spela match i någon hall bakom carlforska i västerås mot Rönnby. Så vi åkte dit då efter ikea.
Matchen va cp, det enda jag säger, eller ah att sura förlora med 4-3 .. och domarna sög hängkuk. haha:')
jaja, efter den stannade vi till på donken en snabbis, åkte drive thru (stavningen) och köpte milkshake:):):):) göttgött
sen så hämta vi bullar hos granny, sen åkte vi hem to fridnäs,ramnäs,surahammars kommun,sverige,jorden,universum(y) 

nu så ska jag sova, efter att vart så duktig att ha gjort no-nyhet på en söndakväll;) de ni;)
PUSS, och hoppas ni har det bra i det underbara snöovädret:*
lovelove (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback