Torsdag - Värmevärme härliga värme!

Jag gillar, eller med ett annat ord ; älskar, denna värme!
Fan va varmt det är ute, steeekhett! ♥love♥love♥

Har vart ute i princip hela dagen, just nu sitter jag inne, bara för att jag lökar sönder och har svinont i huvet.
Men värmen är så jävla skönt ute, känns så härligt när solen bränner på ens "smala" lår! haha
Fast det är skönt inne också, så svalt o skönt. Men man måste ju passa på att va ute när det är varmt o fint väder ute!

Jaja, jag ska städa senare ikväll när det blir svalare ute, för NU så orkar jag fan inte göra det, då dör jag, serri.
Så senare , blir det att städa sitt väldigt stökiga rum, hehe.
Ingen vill gå in dit nu. Kläder every where.

_______________

Imorrn ska vi städa gator med innebandyn. Älskart.
Det kommer säkert vara lika varmt som idag, och då kommer alla vara stendöda. Bäst att sätta på sig lite mindre kläder än vanligt. Typ det man har på sig idag,. shorts o linne. Vad mer behöver man lixom när det är över 20 grader ute + att man ska städa sig lökig imorrn???... haha fan va blähäigt. orkante

Sen ska jag träffa min beestis, johan. Kingen själv, eller nej wtf det är ju jag^o) men aja, det finns två kingar här i denna värld:M (i min värld)

________________________________

Asså jag är på sånt tråkigt humör. Mitt blogginlägg är ju helt cäpä. Brukar inte skriva såhär, brukar skriva så att folk kan förstå . Asså svenska. Nu vet jag inte ett piss vad jag har skrivit.
Lite swengelska här o var, sen ord som jag never har använt.
tjingtjong långkalsong
_____________________________

Det är ishockey på teven, Sverige - Tjeckien, kollar när jag orkar. Men sist jag kollade så ledde sverige med 2-1 wiieee, och det är semifinal. Ojojoj, är sverige bra på nått slutligen? haha.
Jag kollar på hockey? är jag frisk elle? ... brukar aldri gö det men .. jag känner för det nu lixom. just let me:M höhö


Sverige och Tjeckien i semifinal

_____________________________________________

Jag är så jävla confused nu.
Mitt liv bara sugs ner i nått jävla hål i marken. Känns helt värdelöst att leva.
Fan! varför måste det vara såhär svårt...?
Men jag måste bara göra det enda rätta för mig själv för oss båda, för alla.
kan inte lura i mig själv nått som jag inte vill. fast,,,,,,,,, ändå vill jag.

ARGGRGRdsfkghtf , allt kan dö.
Undra egentligen HUR många gånger jag har klagat på mitt liv, genom min blogg? typ 20 gånger?,.. nee mera föfan.
Bara för att mitt liv e knepigt, och jag hatar det.


___________________________________________________________


true love? huh.. "true love"? is it for real really?

jag vill vara kär.
sådär riktigt kär, så det pirrar i hela kroppen och man blir glad så fort man ser personen man är kär i.
Har aldrig vart så kär. Riktigt kär. vill det. det här suger.

Vill va det NU...........

Nu är jag osäker på allt. Hatar att vara osäker. Är jämnt det. Vill att allt ska vara bra. Säga att jag är lycklig. För det är jag verkligen inte nu.




__________________________________________________

Jag har suttit här en stund och inte skrivit klart inlägget.
Kollade nyss på hockey, nu står det 2-2 -.- det var 15 sekunder kvar av matchen, wei....
vilka lyckas?jo sverige.... älskar sverige.. tss
Känns som om tjeckien kommer vinna bara för de. ÅH.. bajs
Aja, skitsamma, sverige suger, såäre bara. hehehöhöh

__________________________________________________


Har inget mer o säga(skriva)

Så då avslutar jag detta långtråkiga inlägg.
PUSS
i know you want one.
HEHEHEHEHEHEHEHEHE

åh va rolig man får vara ibland.
:P:P:P:P:P:P:P

vad gör man om man har tråkigt, jo skriver enormt tråkiga inlägg på bloggen, som aldrig tar slut.
YAY
men serri nu tänker jag sluta skriva.

kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötaste du :)

2010-05-29 @ 16:07:10
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback