Allting ordnar sig, bara jag vaknar upp vid din sida.


Sov ju hos min babe, fick upp honom en timme tidigare än när han brukar vakna, hehe.

Skolan var väl helt okej idag , ganska lugn dag :)
Bara att åka skridskor ute på morronen på idrotten , inte var nån direkt höjdare....
-8oC minst vare ute imorse.. säkert hela dagen, borde va förbjudet att ha så varmt.

Mina tår fanns inte då.
Asså jag har inte nått emot att åka skridskor bara att fötterna lider mer än vad man gör själv så lixom, värt.

AhaPP
plugg dirr antar jag:PPppPPPPP

Prov på fredag & måndag, hell yeah! (*hårdrocksfingrarna*) kulig tjej :P


PS.
Listen to this new piece of shiet , I like it !
Tove Styrke – White Light Moment
Rihanna – California King Bed
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version


charmiga.
love you honey


/////////////KRAM///////////////////





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback