du sniggt


Var nyss nere i kätting, kollade på mitt lag, eller ett utav de. 94/95 tjejerna.
De spelade mot Per-Ols.... asså, säger bara : skämmigt ! :') förlorade med 4-3 ... oh my god lixom. Per-ols suger ju asmke... ändå blev det förlust. Shit.

Aja, ni vinner matchen med DJ-laget senare idag, mot Sala !
Det är bortamatch så jag stannar hemma, lixom för att jag har ingen skjuts sen så lixom dåra har jag lite typ plugg typ.


Blir träning på måndag!
Jag typ längrar, vart så sugen på att spela idag:(


Ska väl börja mä plugget nu antar jag :P:P:P:P:P:P
Laddar med en fet tårtbit. otippat att jag , jenny nerf tjockar mig =)

HÖRS SENARE //


ps. rubriken e då klockren, matilda & vevve e de som fattar.. :') orkar INTEE ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback