Everybody loves SJ ♥



Jahapp, ska jag berätta om min spännande dag tillsammans med Jossa?

Åkte ned till stationen med pappa till 7:16-tåget, där var då jossa också... och det började med att vi väntade i 20 minuter innan de sa nått i högtalarna,och då sa de att tåget var försenat till 8:26, och vårat tåg skulle gå som sagt 07:16... så då gick vi hem till Jossa en stund. Sen snackade hon med en polare och han sa att när klockan var 08:15 så hade tåget redan åkt förbi ramnäs och vi blev lite pissed! så vi väntade till klockan var typ 9 så vi skulle hinna med 09:16-tåget, men det var ju såklart också försenat... till 09:45 , och när klockan var 09:30 sa de i högtalarna att det var försenat till 10:16!!!! vi var inge arga o frös inge iaf.. men vi gick till jossa igen en stund sen tillbaka, och DÅ äntligen kom tåget vi hade väntat på! När vi väl kom till stationen och vi tog ut en bussbiljett för våra skolkort hade ju gått ut för längesen... så vi köpte en, sen så ringer min gode vän matilda o berättade att vi slutade typ 12 så vi behövde inte komma till skolan... !!!!!!!!! inge lack vi blev:')  så jag o jossan använde upp biljetten o åkte ner till stan , gick en stund o chillade fritt, sen så gick vi till donken hehe , sen gick vi till station, och självklart vare försenat då med :):):):) till 11:25 när det skulle ha gått 11:15 men det var inte så illa, men det som var sär var att de hade bytit spår, från 4b till 1b, man ba tja ! aja, nu är jag äntligen hemma! tur att mamma var hemma också, för jag glömde nycklarna hemma.... och jag ba skulle ha orkat gått 5 km i värmen?

Inte lite fail måndag? aja det var ju ganska .... äventyrligt. not




haha KRAM på dagen och SJ
/tågkompaniet


Kommentarer
Postat av: Emma

haha härligt med måndagar, snö och tåg! Dessa 3 går inte ihop - kan bara bli fel :) Puss<3

2010-11-29 @ 23:05:36
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback