Music.



LimeWire har slutat fungerat!.... nå jävla skrivelser dyker bara upp när jag öppnar programmet. Det var ett asbra nedladdningsprogram :( r.i.p



så jag har letat everywhere efter nå bra nedladdningsprogram för musik. Hittade Freecorder tror jag det heter, man kan spela in ljud typ , från :
till exempel. Asbra ljud blir det därifrån. Ibland kan det (asså själva programmet)
dampa upp sig om man gör för snabbt efter varandra.
Man kan även ladda ner videos från
.



Jag tycker det var bra iaf. Men jag saknar LimeWire.....
För detta är ju lite segare... för att man måste göra låt efter låt , tror jag i alla fall. Har inte kommit så långt haha.

jaja, ifall ni ville ha litttt "tips" .

HEHE kram


Kommentarer
Postat av: Syster :)

Fungerar det där "freecorder" bra? Måste ha nya skivor till bilen - blir galen på att Limewire inte fungerar! pussss<3

2010-12-04 @ 11:18:28
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback