Rain is fallin'



Anna kommer idag någongång vid 14-15 kanske , så får träffa henne lite innan jag ska till köping! det är bra dä!


saknar min sköna klass fan(k)! blir massa mys ikvällllll !

Det är så jävla typiskt... att när jag är själv hemma på morronen och jag måste gå ut med hundjäveln då börjar han pipa redan efter kl 7 så jag måste gå ut med han (det var igår) och  idag så är jag o virre hemma o han ska gå ut med hunden och då sover grisen som en jävla stock fortfarande och klockan är 11 ... fan va irriterande:')


Så jag skriver inte ikväll eller imorrn , kanske på dagen om jag hinner innan jag åker till stan med babe. !
Blir mycket igen! hihi fast det är så det ska va!!
Tar med mig kameran till köping så det blir en massa bilder sen!



jag sörjer att mitt hår har blivit enormt mycke kortare och är inte lika tjockt som det var förritiden :/ astunt nu jö efter senaste gången jag klippte mig och det var flera månader sen... fattar inte :s lär ju ha blivit för att jag har plattat det så mycke, jaja jag hatar mitt hår. kram o puss o kram

Sitter i inbakad fläta som jag haft över natten , tar ut den senare så håret blir lockigt!
ska packa grejer, tagga inför ikväll osv. så vi hörs möjligtvis imorrn!


PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback