The days just past away...


2 månader, det är ju ingenting egentligen, kändes mer speciellt när det var 1 månad, men det är början på något stort, något underbart! som redan är underbart! för att du e underbar!

Den här månaden eller rätteresagt oktober va en ganska jobbig månad som rättade ut sig tillslut, det var bara nånting där i mitten som blev fel, men allt är bäst nu, du är bäst♥

Man ser par på facebook som varit tillsammans i 2 år or more, det är helt sjukt men jag vill uppnå det jag vill tämja gränserna med dig johan. Du är den jag vill ha. Alltid vetat det, alltid på nått litet vis...



Du är den grymmaste, bästaste, knasigaste, muppigaste, finaste och underbaraste människan som man kan ha som pojkvän:*♥
Ingen annan duger, alla andra rentutav suger! hihiih busig (a)


JAJA, dra inte ut på't stumpan...korta av det nu istället ;) (skitzo??)

jag älskar dig så jag spricker!
Så härligt att vara kär.

PUSS PÅ ER ALLA och speciellt min älsklinglinglingling //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback