we are who we are


Sitter framför tvn, inte skrivit blogg sen igår eftermiddag.
Sov hos älskling, mysigt :),
var uppe med tuppen, fast... klockan var ju då typ kvart över 6,:P:P:P

Iskallt ute idag, blåst som inåthelvete hela dagen.
Åkte skrillor på rocklunda denna vecka med... fan va kul det är!!!!!!!!!!! okej jag ljög. FÖRLÅT så mke.

Hade muntligt på Näringsläran om protein med min basgrupp. VG+ , oh yeah.
Sen datakunskapsprov på Word.
Haha skämtet. Lättaste jag har gjort i hela mitt liv tror jag! Tog rätt lång tid att göra, lite segt, men det var lättare än att bre en smörgås...


det bästa som finns måste vara att vakna upp bredvid den man älskar?

Aja, nyss hade man träning.... den va typ inge märkvärdigt. Gjorde ba snyggaste målgesten, eller vafan man kan kalla dä. Det gamla vanliga, snubbla över någons klubba xPxPxPxPxP hehehehheh
har typ galet ont i handen nu =)

Slåss med spökena nere i duschen, SEE YA' !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback