Vitt


Vaknade för nån minut sen.
datorn va precis framför/bredvid mitt huve och den va på, hade tydligen lyssnat på musik från datorn i hörlurar ofc, men the problem med det var att jag hade fastnat med hörlurarna runt halsen och hade dragit med mig datorn från sängbordet ner till sängen haha så den låg precis framför mitt huve när jag vakna , jag hade tur att den inte ramlat ner i golvet(y)



Aja idag ska jag plugga, måste göra det... har nå skit tills imorrn.
Men jag ska kolla klart på Mysteriet på Greveholm också! är på 21:a avsnittet,(kollar på YouTube)
det märks att det var ett bra tag jag såg greveholm, shit va bra det är!
Så jävla lyx! och jag har märkt att jag är fortfarande rädd för greven(skelettet)...  men vem fan är inte det egentligen? .. hehe


inte riktigt en passande bild för det är 94orna fast det är ju många där som spelar med dj så skiiitsamma
(för jag hitta ingen annan bild....)


Nu ska jag ta mig ur sängen,klä på mig o käka frukost!
och sörja att DJ får spela final mot VIB i Hallsta utan mig idag klockan 12....
men iaf
LYCKA TILL TJEJER, I know you can do it !


LATER/

ps. jag saknar innebandyn SÅHÄÄÄR mycket! om inte mer... jag känner mig inge fet eller nått sånt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback