Kanelbullensdag


som jag kommer dö idag asså! men det struntar jag i hihihi , för jag ska träna och jag ska gillat!
ahja, det är senare ikväll, rätteresagt klockan 19 !

Kom hem från skolan runt kvart i fyra.. bakat hela dan,!! bakade bl.a kanelbullar ! eftersom det är kanelbullensdag you know, så vi bakade det och fick ta hem två bullpåsar var, hihi, och förresten så fyller min hund år idag också! 4 barre, kan inte tänka mig att vi har haft honom så galet länge... menmen så ligger det till.




(han fick faktiskt smaka en utav mina bullar som vi bakat)




Nu ska jag packa eller nå, iaf kanske... ehm vänta på träningen fan, asså har redan bytt om, inge taggad chhej, hehe.


KRAM PÅ ER! //


Kommentarer
Postat av: Syster :)

Pussa bäbis ifrån mig <3

2010-10-04 @ 18:25:48
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/
Postat av: Syster :)

Pussa bebis ifrån mig <3

2010-10-04 @ 18:25:54
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback