nice

ingen engelska nu så slapp nationella muntligt, yeaaaaaaaaah! lycklig!

sov hos johan igår, åkte 22 , pappa o mamma blev lite smågriniga, menmen skitsamma :) vill jag åka till min pojkvän kan jag väl få göra det? :PPPPDPDPDPDPDPDPDDPDPeace


asså jag fattar inte vart min mörka hårfärg har tagit vägen??:( får väl färga, fast jag skulle vilja ha ljusare till sommaren , lutar åt det hållet, men då ska jag nog göra ljusa slingor bara... . .. . . . . ehmm, ah får se helt enkelt :)

Alla sitter vid facebook o e sociala, fett kul , nejmen chillar på som fan ba,
underbart väder också!!!! satt utanför nyss o solade , hur skönt som helst!

En sista lektion, sen hemåt, SCHÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback