bildligt död...


aldrig varit såhär trött i hela mitt liv helt serri...kmr sova som en gud inatt i min säng!


Sala Open tog död på mig ganska rejält alltså!

Var vaken i 27 timmar i sträck minus ca 2,5 timmes "sovande" sammanlagt...
Spelade typ 7-8 matcher? 15 min x 2 per match, så ah skapligt sliten!

Det gick rätt så bra för oss eller va man ska säga vi kom iaf till kvartsfinal, men mötte ett asbra lag som vi förlorade emot då så vi åkte ut. Men det var skitkul o spela! hihi vill tebax nästa år också även fast det är jobbigast i världen o försöka hålla sig vaken hela natten. Det är så värt all energi! :)

Kom hem 9:30 därifrån, sen kl 12 så hade jag samling till DJ-matchen mot Sala haha jag ville ba dö då :(
för mig gick det ju åt helvete, men vi utklassade de med 12-3! underbart!

Har sovit i soffan i ett antal timmar men fortfarande trött som en jävla björn i ide!



Bild tagen från facebook från dagens match.
Bra jobbat tjejer!


Tog med mig kameran till Sala Open så bilder kommer nog imorrn för jag orkar verkligen inte idag, ansträngde mig galet mycket för att komma på hur jag skulle skriva inlägget haha.
Nu ska jag väl... titta på tv eller nå orkar inte leva.

PUSS PÅ ER

ps.
min tånagel är det snart adjöss till :( den fick sig ett bar smällar på sala open så den e blodig och är snart påväg bort från min tå, gör pissont...
sen min bockhoppning på matchen på målvakten måste vart det grymmaste :P:P:P:P:P plus tacklingen jag fick över sargen av 7an
♥ och bollen i fejjan, lyxmatch för mig... fast vänta... nej

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tja, vet du vem Alexander puls är?

Eller puhls eller nått. han spelade med KU sala, 96:a och var licencerad?

Vi blev polare, och jag skulle adda han på FB men hittar han inte nånstans :(

2011-02-20 @ 10:53:47
Postat av: jenny

tjena, nej du jag har faktiskt ingen aning tyvärr :/

sorry att jag inte kunde hjälpa dig men, hoppas du hittar honom teslut du, :)

2011-02-20 @ 11:07:15
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback