Detta måste vara årets fail:


gjort by myself, HAHA
!


hahah asså seriöst jag suger :(

ska nog vänta lite med körkort...... när jag inte ens kommer ihåg att lägga ur växeln innan jag startar bilen
och ah jag skulle BARA starta bilen inte köra den, mammas fel som sa att jag skulle starta den från hela början haha nejdå...

fint staketet måste vara nu i alla fall :) :) :)

Håller mig nog till eu-moppen ett tag till tror jag :P:P:P:P


ps. bilen sitter nu fast i snöhögen.kram, så jag kom aldrig iväg till UM och kunde inte ringa o säga det heller för det gick inte att ringa dit, åh happy day♥ kram

Kommentarer
Postat av: Syster

hahahahaha♥ dör! förlåt! tack för att du gjorde min fredagsmorgon "liite" roligare :) loveyousis♥

2011-02-25 @ 10:11:33
URL: http://memmaz.blogg.se/
Postat av: natalie

hahhaa, sjukt kul! förlåt :)

2011-02-25 @ 10:22:46
URL: http://natalieeolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback