Död nu.


Bögmatcher
, fast vi förlorade ingen men vi spelade sämst, va väl lite bättre på andra matchen mot rönnby men sög hängpung på matchen mot Orresta.
4-3 mot orresta, och 6-6 mot rönnby.

Yeahyeah whatever :P:PP:P:PP:P:P:P:P

gillar ba att jag blöder under min vänstra tånagel tack vare mina fina skor som tryckte sönder den, puss. svider fint
+ 5 sälglidningar på Orrestamatchen, kram.


vill ba säga en grej : say hey to the capten jenny.. HEHEHE
,
ah jo ja jag va ju lagkapten på första matchen oh shittttt lyx wow coolt häftigt awesome biffigt stiligt  maffigt fränt osv ja jo jag vet att jag är coolast. PZ OUT xP


ingen grädde idag men fyfan så gott!

Käkar älskad kladdkaka från igår! it made my day♥
ska väl dö, sen ska jag göra en topphemlig grej till johan som han ska få imorrn på alla♥dag såklart :)

HEJDÅÅÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback