Troubles will come and they will pass.



skolan är ett fängelse, tortyrkammare rätteresagt , jag skulle hellre låta lärarna slå mig än att behöva plugga ... gör minst lika ont :(

matte, statistik trodde det skulle va bajslätt, men ah hade fel.
ost -och mjölkprov som jag tränar på, segast i norden. Kommer väl bli som vanligt att jag kommer få på gränsen till ig...
svenska som jag inte tänker bry mig om att träna på, för stor o liten bokstav? vem fan kan inte det lixxxom?
engelska tills imorrn, men det piece of shittten kan jag väl typ, så det e lugnt. inge viktigt kirrar det lätt

allt förutom engelskan är till torsdag, lix♥♥



peace out...

Kommentarer
Postat av: Simone H

vackert :d

2011-02-03 @ 10:59:38
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback