mysfaktor 100



Igår va jag ju på bio "the tourist", den var svinbra!

Vi käka på spicy innan och så. lixlix

Efter bion åkte jag o johan först hem till han där emma&fredde kom o hämtade oss och så åkte vi hem till ramnäs.

Vi kika filmer : "Ninja" & "Day and Knight". De dög väl haha.
och så käka vi chokladpudding o fetade oss ordentligt.

De sov här också , johan med såklart.
De åkte hem runt kl tre idag, så jag o johan har haft de lite mys med "Monsters Inc", "Galleri Gustavsson", chokladpudding from yesterday o tacos. Sen får vi se vad nattens planer blir:)

Imorrnkväll kommer mina b-rudar sofia & anna hit!


älskar dig så hååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårt

PUSSSSSSSSSSSSSSsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback