this is awesome


Det är som att jag är kär om på nytt, känns så underbart.



det är du o jag, inget annat funkar

Har vart en helt underbar dag/dagar med johan, kändes så bra♥
Vart på golfbanan idag med johan o hans parents, vi gick alla 18 hål, fyfan grymt långt, tog typ 4 timmar, men det var kul eller va man nu, ska jag säga som inte spela hehe, men det var skönt med en promenad, även fast det var äckligt fuktigt ute, men det regna inte så klagar ej :)

Now I'm home in tattarorten , emma o fredde är här, trevligttrevligt, roligtroligt ;))

fan jag som ville parta :( MÅSTE FAN GÖRA DET SNART, BLIR TOKIIIG.
så om ni har bil och har vägarna förbi ramnäs kan ni ju kanske plocka upp mig o lämna av mig nånstans. tack på förhand.

hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback