ja jo skitbra :)


hade engelska nationella nyss? eller det kanske va a-kursprov, vad vet jag. uppsats va det iaf. gick väl helt OK.

igår kväll trodde jag min laddare hade gått sönder, mennnn jävla äckelladdaren hade åkt ur en cpgrej, där man kan typ byta ut saken man stoppar i väggen, uttaget kanske det heter, men den iaf.
Fast visste ju inte det, men dampade iaf på kvällen först för jag trodde sladden inuti hade gått av så gav upp... sen på moronen satte jag i laddaren igen o slog till den i väggen då hoppade den där kontakten rätt o den funka, inge jag börja garva då, haha... fan va jag e hopplös ibland.



ah stor bild... men fattar ni nu vad jag menar kanskeeee?


nu har jag rast i 70 år :P:P
vad ska man göra, dricka pucko är första förslaget, check.
andra, sitta här o böga sig, check.
lyssna på spotify, check.

träning ikväll yeeee,
HERRÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback