tur att vi lever iaf


har inte haft tid att sitta vid datan på ett tag, inte orkat heller. skönt o ba skita i den ibland.


men det jag gjort istället är väl att vart hos johan, hängde med till golfbanan med han och hans mor&far igår (var för första gången på själva banan så att säga, hehe cool) de gick 9 hål av 18 iaf, johan sov hos mig igår till idag, vi skrämde virre o hans polare osvosv en helt vanlig lördag:P:P och sen inväntade vi domedagen.... HAHA in your face gubbjävel.







litt extra bra kvalitets mobilbilder från golfbanan i lördags


sitter nu här i 22 graders värme på denna söndag , hur skönt som helst, ganska tråkigt att johan åkte hem så tidigt för att spela golf åter igen :)) menmen that's life

Ska väl försöka göra några uppgifter som jag har kvar i skolan sen, fast de är nog inte så himla viktiga men måste. sola ska jag göra hela dan iaf!

SNART FÅR VI SOMMARLOV, FAN VA SKÖNT!
tänker fan tillbringa hela sommarlovet i sura då. fuck ramnäs lixom.

HEDDÅÅ

ps. det blåser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback