20 sanningar om mig

  • jag äter alldeles för mycket smått o får ångest av det fast äter så ändå...
  • jag o min kropp är värsta fiender
  • jag ser som ett arsle men orkar inte ha linser eller brills
  • jag har ingen jävla aning varför vi har flyttat till ramnäs, får aldrig nån vettig förklaring av mina föräldrar
  • jag sover alltid med musik i öronen för att kunna sova (förutom när jag sover hos folk eller folk hos mig)
  • att festa måste va det bästa
  • jag är sjukt taggad tills jag fyller 18 (OM MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER) !
  • jag vill ha en iphone, helst nu..
  • det värsta jag vet är när folk tar sats o skjuter ut snor i näsan om ni förstår vad jag menar, FYFAN...
  • jag är den känsligaste människan på jorden, men jag döljer det ganska bra ibland.
  • jag saknar min mormor så sjukt mycket hela tiden...
  • om jag/min familj vann massa pengar skulle jag inte ens tänka, jag skulle bara flytta härifrån direkt
  • när jag blir äldre vill jag starta eget café eller konditori
  • jag har bättre självförtroende nu än för 1 år sen fast det är fortfarande dåligt
  • jag har aldrig vart utanför sverige.
  • jag tycker om mitt efternamn för det är unikt o annorlunda o vill ha kvar det resten av mitt liv.
  • jag saknar skogslundstiden som inåt helvete. min o annas tid. vill ha tillbaka det.
  • jag älskar disneyfilmer
  • jag hatar när folk säger att de är tjocka/fula/äckliga eller nått när de inte är det för att försöka få folks uppmärksamhet.
  • jag tycker inte om cola eller pizza
vilket liv jag har. menmen hope you enjoy it people :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback