forever alone


en mening som passar mig ganska bra idag.
helt lonely i lilla huset, inte gjort nånting idag, orkante.

upptäckte nyss att jag har värsta blåsorna där jag har skavsår vid tummen,  hmm undra varför jag haft asont:P inte haft bandage på 2 dar, ganska skönt för det var därför jag fick skavsåren, men 'utnyttjar' ju tummen till allt så gör ju ont haha bra jag.

tror inte jag ska träna idag alltså... hade tänkt det från början, men som sagt tummen är lite cp idag. awesomeeee
ger mig påt imorrn istället!

Hem till babe sen, o imorrn ska jag till erikslund med saknade anna!



Of 6,913,000,000 people in the world...........
I choose you




DET VAR ALLT FÖR MIG.
BYE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback