God jul, eller nått

Ahappp då var julafton över då !
Inte bästa julen någonsin men..
Aja kan väl berätta julafton från hela början på dagen så ni hänger med ;) haha

Ah okej
vaknade tidigt på morgonen för jag skulle till källmora i sura och göra i ordning gröt och duka och en massa, med Emelie, hiller, jimmie och martin;) Jag o emelie dukade typ allt och gjorde så det blev julmysigt:) Och så ni vet så skulle det vara en gudtjänst där och julkrubba för de mindre, och de skulle få gröt och smördgås efteråt, det var därför vi var där och hjälpte till (y)
Efter allt som vi gjort så åkte emelie och jag hem till ramnäs, (skjuts av emma & fredde), släppte av emelie vid hennes hus sen så åkte vi till "sockerbiten";)

Förresten fick en julklapp på morgonen (en shortklänning typ) :P

ah , hemma så åt vi typ en skinkmacka och gjorde inte speciellt mke, för sen åkte mamma, pappa, viktor & jag till mormor, för att äta julmat och kolla på kalle och så;) fick 500 kr och choklad av mormor:)
typ klockan 17 elr nå åkte vi hem till ramnäs igen och hemma sen väntade vi på emma o fredde igen de kom efter typ en timme och då kollade vi lite på tv(stuartlittle,haha) och sen öppnade vi julklappar

Fick inte nå märkvärdigt egentligen:

Foundation
Plattång
Cd skiva disney^^ hihi
vantar
bh + trosa
tjocktröja
tröja
påslakansätt
bok, "1 smet 100 muffins"
nå grej som man gör fint på tårtor

tror jag glömde nått men orkar inte gå o kolla , hehe^^ latdagidag(y)

yesyes.... Efter allt sånt så blev klockan rätt mke och vi skulle åka till kyrkan och kolla på gudtjänst och mamma när hon sjunger i kören;)
Plockade upp Emelie på vägen, det var ganska många som va och kollade på gudtjänsten:)
Efteråt så åkte emelie och jag med flera , till källmora för lite julmys:D
Vi var där ända till klockan 3 :) hihi myyyys varedu ;)^^
fick en grej också, tänker inte säga nå mer , det var bara föör gullligt^^
Det var iaf mysigt och kul att vara där då:)

Emelie och jag fick skjuts hem av hennes pappa, :)
Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå på toa sen sprang jag typ upp o la mig, var skita tröettt!!
Haha det var min crazyy julafton:D  
God jul på er alla:) (i efterskott)


Skriver om idag på ett nytt inlägg(y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback