Helgen. . skola imorrn också

Asså egentligen orkar jag fan inte skriva nå, och kommer knappt ihåg vad jag har gjort den här helgen
Jag kan väl berätta om .. idag först, för det kommer jag ihåg mest (y)
Emelie, my neighbour , fyller 17 år idag, eller har fyllt eller hur man nu säger,
grattis till henne :D!
Så vi grattade henne vid 15 nångång, och var kvar där till ca kl 19 ;)
Fikade och sånt man gör , , , , 


Grattis Emelie! :)♥  


det var skitfint väder idag! sol, bara 8 grader ute, men det var asskönt i solen, och snön är snaaart borta, hoppas jag på iaf!(k)


mycket har hänt på 2 dar :*




när vi kom hem därifrån (asså från grannen), så käkade vi, family .. kycklingtacos, mumsiigt !
och nu har jag tråkigare än .. dig
men jag ör så jööövla seg också. Och spotify cpar, så har ingen vettig musik,bara bajsmusik på datan..
typ 1 låt man vill och orkar lyssna på.
Jaja, försöker roa mig med en massa olika grejer, msn orkar jag inte heller. Så det blev att skriva här, och "redigera" om bilder..  kul . och mitt huve. tänker på en massa skit, så mitt huve sprängs snart fan. detta går fan inte.. viljan att leva är väldigt liten just nu. tänk att få börja om? gud va skönt det vore! det skulle jag vilja göra nu. tack o bock.

min söndag. fan det är söndag kom jag på nu. Skolf*tta imorrn.. ORKAR INTE.. inte nå blickar man kommer få. jävla rykten.. gå o dö



..................................................................................................

jag är såååå glad. not.

ingen lyckas göra mig glad nu. om jag skrattar, är det fejk. för inom mig är jag ledsen?besviken?arg? jag vet fan inte. Ingen bra känsla iallafall


Det jag kommer ihåg av helgen, fredagen lördagen, är att jag va med johan.
från fredag till lördag. och ja, han sov här, och nej, det hände inget
folk kan missuppfatta så mycket. Orkar inte med surahammar.
tro vad ni vill, men det är jag som vet bäst iaf. och johan då. men .. mm.. 

rumors.. who invented that? I gonna kill that person, even if he/she's dead, kiss and goodbye.




det var kul med dig johan, det kan jag inte påstå att jag inte hade, du är den bästa vännen man kan ha:*
vi tittade på film, spela playstation:M spela kort, snacka och mkemkemkemke mer, ni behöver inte bry er så jefflittt,
ikea drömmen(y) king, haha orkante, kom fan ihåg min dröm, överlycklig, fast kommer bara ihåg att jag var på ikea, eller först var jag hemma, eller nja, inte hemma tror jag inte men viktor var iaf där, och vi skulle med en buss till västerås, elle jag skulle av vid ikea och vicke skulle nån annanstans, ah.. iaf, jag skulle till ikea med klassen.. eh ah.. fast johan var där med, hmm .. okej... och innan vi skulle gå in på ikea så var vi tvungen att gå igenom en sån här maskin som kollar om man har nå på sig typ.. ah, troligt, in på ikea lixom:') ah men sen så satt jag o johan i en säng helt plötsligt, och kollade på folk, ah nått sånt, sen kommer jag inte ihåg nå mer, cpdröm, så nu vet ni min dröm, om ni ville veta lite i detalj sådära;);););) bjuder påT, bara för att jag har tråkigt, och kommer ihåg den!!!!! för jag kommer aldrig ihåg drömmar, men nu gjorde jag föffan, så tvungen att skriva upp den:M



Nu funkar spotify igen, eller det var typ internet som dampa sönder lite, men nu är allt OK igen .

Men ska väl försöka sova. Har ingenting annat för mig egentligen.


Och jenny.............. HAR DAMP på livet, på människor på allt. jenny vill dö . När man inte har nog med damp så ska man få ännu mera damp, tackartackar. 






godnatt
jag kommer inte sova gott direkt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback