Jag älskar dig mer än nånsin!!



1 år och 2 dar sen jag först började prata med dig...

det är helt sjukt, att det har gått så fort men ändå så sakta, känns som om jag har känt dig hela livet. Känns som om du har vart där hela tiden som en låtsasperson när man var liten.



Kommentaren som gjorde allt ! det vill jag lova!
Jag tycker bilddagboken suger men då var bdb the Thing and I love it for that.
ps. redan då innan han kände mig så var han tarri , haha :* kram på einstein

Alla våra minnen! shit , vad har vi inte vart med om lixom?

Vi har vart med om det mesta alltså...
sms:at med varandra när vi har suttit en meter ifrån varandra i bil till den första matchen jag kollade på honom, spelat sala open (innebandy med sku) tsm,
första gången vi va hemma hos mig bakade vi negerbollar och gjorde en med bara smör i som såg ut som en chokladboll till viktor (vårat första "bus" tsm) haha,
blickarna med smilena i skolan
bibelslånga-sms:na
'det ihåliga huset' vid lucchini(stavning?) ,
våra 7timmars promenader,
vattenkriget,
våran första 1 sekunders puss för att jag skulle få tillbaks min mobil,
damputbrotten, valborg som blev faiiilllll
cphumören på msn + camsamtalen
chillpartyt hemma hos J
bratthedenbryggan,
telefonsamtalena,
harrypotter-lan,
7e augusti , horrible time:( då jag berätta Det..
bråken...
samtalet då jag kasta en fläkt i golvet..  pratet och bråkena hemma hos dig och vid bryggan.
då jag skickade smset(!) som gjorde att hela livet blev underbart,
dagen då jag fick krama dig så bögigt hårt och blev tsm med dig! -->18 september 2010 ! lyckligaste dagen i mitt liv, log hela dagen.
då jag kände att jag hade gjort helt rätt val och gjorde fel från allra första början.

och SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET MER!
allt man gör påminner om det vi har gjort o pratat om osvosvosv ♥




Från allra första början var du ba nån jag hade på bdb som jag inte kände, sen (från och med Kommentaren) började vi snacka på msn och sms (hela tiden) då fick jag en vän som ville mera..., men jag var osäker och ljög för dig....som jag berättade senare för dig.
Sen fick jag en bästavän som var den som förstod mig och var den roligaste personen man kunde prata med, du var den enda jag ville snacka med på msn och sms, eller iaf den jag blev gladast att få sms och skriva med
Då jag berättade om att jag inte kunde det han ville. försvann allt, våran vänskap gick i kras , vi blev ovänner, bråkade varje gång vi snackade , inget funkade, sen slutade vi prata helt, jag försökte få dig att prata med mig , men det gick inte, saknade dig så jag hade ont, du var den jag drömde om och tänkte på varje sekund förutom i skolan, tillslut sa en god vän till mig att det känns som om du är kär i honom, då fick jag panik och visste att det var anledningen varför jag saknade honom så som jag gjorde.... så jag skickade sms:et som ändrade allt, jag trodde det var försent, men det var det inte! vi blev mer än vänner, det du ville ända från början, och det var som om jag också ville det, för jag ville inte göra nått för att såra dig,  verkligen ingenting.
Nu är du min pojkvän och bästavän och jag har älskat dig ändå från den gången du sa att du älskade mig och jag sa det tillbaka♥



sala open februari 2010!

Vi är så olika man kan bli, fast lika störda fast du är värre ! Humorn varierar ganska skapligt, olika åsikter om allt, verkligen ALLT, om det är nått vi tycker lika om, är det ett mirakel haha
Det vi har gemensamt är viktor, innebandy och hmm... haha:)))) vi älskar varandra, mohaha, båda e vrååålsnyggga;)))))

Vi har vart tsm i 3 månader och 4 dar, våra framtidsplaner är stora och hoppas att vi förgyller de tillsammans!

ÄLSKAR DIG MEST I HELA VIDA VÄRLDEN JOHAN♥

så glad att jag lärde känna dig!!

Ps, sveriges längsta inlägg??????????!!?!?!?!?!!?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: älsklilingggggg:*

nästan så jag blir kåt av att läsa detta!:) nejdå, men som alla vet så är jag hård;) men jag måste erkänna att jag blir så rörd av detta älskling! du är bäst i hela världen älskar DIG!!!!!!<3<3<3<3

2010-12-22 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback