älskar vintern...


Detta gjorde vi/jag klart idag i skolan:
plus att vi städade ur kylen och rensade o sådära, asså blä säger jag bara...

söt gris.. försökte göra av jossan, lyckades jag?


hint.

Tränat idag, har träning imöra med fan... asså shiiiiit va jag e biff.
ska nog sova hos johan imorrn oxå, hihi, bästtt!♥

Just nu pluggar jag, lyssnar på musik, mobilen, facebook och slår in 2 paket! mkemke på gång samtidigt;)


Ps. idag hade jag ännu en nära döden upplevelse när jag skulle hem från stationen för som vanligt fick jag lov o gå hem i -14 grader, skönt, hade converse, hade inga tår när jag kom hem, som om jag hade tappat de efter vägen när jag försökte springa, hehe kunde inte andas...
Älskar det avlånga 70-miliga ramnäs <333

aja that's my life lixom börjar vänja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback