Christmas Eve pics.



lägger väl ut lite pics från Julaftooon!


julgröt på morronen (k)


*


Julmat hemma hos mommooo




Bror & papi


Zappe, galet söt hund


söta sockor vi fick låna av mormor, hehhhh




Hela familjen samlad i en bokhylla


Vi finns överallt!










Mormor & brur


Mormor fick marsipanfrukter som jag gjort i skolan :)






Givet att man kollar på kalle ankas-julafton? Klart! allt e så fascinerande, haha


Fika hos mormor


Hemma i ramnäs och käkar julgodis und zu weiter


Karl - Bertil Jonssons julafton är lika given som julskinka på julbordet ! :)


Pappa & vicke


Bästa syster !


Julklappsöppning,
tyckte mammas paket från emma va extra fint så det fick va med på kort(k)


Kollade på mamma o några till i hennes kör när de sjöng


Sen hem till min älskling som jag har sovit hos i 2 nätter♥
I fucking looove you!!! bästa dagarna och bästa julklappen !


PUSS O KRAM DETTA VAR MIN JULAFTON.
julklappsbilder kan jag lägga ut sen =)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback