Fyller år om 1 månad, asså shiiiit


  • Hade sovmorron till 10:10! hur skönt? mamma skjussa mig ner till stationen, slapp cykla:)
  • Hade 2 chilllektioner som vi inte gjorde nå på.
  • slutade 12:45 (värd dag??????)
  • Åkte ner på stan o träffade anna o frida mårtlarssonn!
  • Gick runt everywhere,
  • johan kom(inte min johan, utan annas:))
  • Vi handlade julklappar så det knakade, hehe.
  • Åt på spicy!
  • Anna glömde påse på H&M precis innan vi skulle åka, haha! good girl, fast hon sprang in o hämtade den , tur att hon har en syster som håller koll!
  • Åkte till ramnäs med papi
  • checkade a-lagsmatchen (sura-malmaberg)

Jag, anna & fritte betade(stavning?) om hur mycket det skulle bli i matchen.
Anna sa typ 7 eller 6-2? till sura frida 5-2? till sura och jag själv sa 4-2 till sura, vad blev det i matchen då?? jo 4-2 till sura, shit va grym man är ibland (H) den som vann, vann en chokkkla'boll , den vart extra god när man visste att man hade vunnit :)))))))) Höhö life



Finaste priset man kan vinna nånsin.



hihi , har bara ett paket kvar, kanske 2 eller 3 . får se hur generös jag vill vara (a)



17 decemper ------> 17 januari , not far away , men 17 år .. helt värdelöst

Nu ska jag slå viktor.

KRAM


ps. julafton om en vecka också, heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback