ingenting är som vi är



Johan drog "nyss".
Så nu har jag tråkigt, vi kollade på IceAge2 innan han skulle hem, lyxfilm (k) haha
Igår kollade vi också på barnfilm: Hitta Nemo! asså vi är coola (H)

Det är snart nytt år!!! och jag vill ha nått nyårslöfte, vafan ska de bli då?
för dedär med att inte käka godis funkar inte .... och plugga mera det gör jag bara om jag verkligen har behov av det haha... Men jag kommer väl på nått :)

Jag hoppas på allt att mamma ska färga håret på mig idag!!! måste få mamma att göra det! vill ha darkerrrrrr


JAG VET ATT JAG HAR LIV :)
gjorde om 2 987 123 st bilder igår innan johan kom.

hehe mörkkkkkkbrynt vill ja' ha


4 whole days left of 2010.



nu ska jag tjilla.
PUSS PEOPLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback