Innebandyhelg , japp


Fredag - kollade herrarnas match mot Malmaberg
Igår- kollade damernas match mot Per-Ols
Idag- spelade match mot Rönnby............
no comment, bara att domarna sög hängpung och vi förlorade med 6-4?.. aja careface

Sov hos familjen mårtensson i urskogen också :) jag o frida hade det lite sköjj på natten, snackade om ingenting typ innan vi somna som stockar (y) haha
johan , annas boy var för första gången där ute :)
dagen/kvällen var trevlig må jag säga, god mat o trevligt sällskap , så man säger eller hur?;)

Love you girls!♥

Vi alla vaknade runt 8-9, käkade frukost, sen åkte vi till staden o lämnade först johan vid bombardier typ, han skulle spela match (hockey) , sen chillade vi lite innan vi åkte till våran hall där vi skulle spela fritt. Anna skjutsades till johans match ossååå.

ah matchen gick bajs.... men gjorde snygg ass till mattis iaf... nånting o "skryta" om.. he-he
nu, hemma trött som en åsna, men jag måste plugga, KULT , prov imorrn.

DÖDA mig ,



seg, men ny klocka som jag älskar hihi,
första gången jag använde mitt presentkort på guldfynd som det var 1000:- på, fick det på konfan för 1,5 år sen man ba tja:)))))



det blev ett:
det-blev-alldeles-för-mycket-att-läsa-känner-jag-själv-Inlägg.
men have fun or whateverrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback