Mammas knäck ♥


Så sjukt goda, helt perfekta förutom att det inte var jag som hade gjort de men ändå lixom!! inte för mjuka o inte för hårda, lixom PERFECT!


kollade nyss posten och vad hade man då fått? jo en biobiljett utav SKU , hehe fan va lyrre:)

och kollar alla avsnitt jag missat på julkalendern innan jag ska käka o åka till jonne o sova där(k)

har sovmorron imorrn till typ 9 så kan åka med 8:20 tåget, kanske kmr lite försent men jaja inge viktig dag imorrn , idag vare inte heller det , hade prov o gjorde nå fula tomtar typ...



slutar på onsdag, SEGT vill ba ha jullov nu på dirren!

SES O HÖRS MINA GODA SMÅ VÄNNER



BÖGBLOGG.SE skriver ett nytt straxxx om IDAG -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback