Nära-döden-upplevelse ...

Vaknade upp hos bästa fanny !, vi var litt smått sega men kom upp teslut , käkade frukost och
checkade nya julkalendern eftersom det är 1a december idag ju!!

ah... den var ju... bra? asså nej man kan inte säga nått om den än
hoppas fan att den blir bättre än vad den verkar nu i första avsnittet annars blir jag fanåme arg! oooh bad girl.


Hotell Gyllene Knorren. Första avsnittet har de inte ens ett hotell, de köpte ett ba.

Skolan var inte så märkvärdigt, inte värt o gå in på detaljer.
Kan däremot säga att när jag kom hem med tåget till ramnäs
så väntade en spännande resa hemåt mot huset....
min näradödenupplevelse:')

Jag fick GÅ hem =)=) det var inte bara 15 minusgrader ute och jag hade verkligen inte bara strumpbyxor på mig och det är inte ba 5 km hem till huset ! nerå...
jag trodde helt seriöst att jag skulle frysa till döds, för det första jag va redan innan vrålförkyld, kunde knappt andas för att snoret frös ju i näsan, och halsen är tjock som fan och sen så det där med att jag hade så mycket kläder på mig, ahfan satan, svettades ju nästan. ELLER? jag gick som om jag hade eld i baken, ville ba hem fort. och det tog typ 40 minuter att komma hem, asså jag började nästan tjura för jag ville ba dö i den stunden, poor me ...




Sitter framför gasolvärmarn i vardagsrummet o fryser som fasiken.
ORKAR INTE BLI SJUK IGEN JAG VILL DÖ


hoppas ni har det bra hehehehehhe kram hörs//

EMO:t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback