RamnäZ


Nuså är jag hemma i ramnäs där jag "hör hemma" (or not..)


Sovit hos johan från onsdan till torsdann och så har jag vart med bögen idag (k)

skolan var segare än segast , ville typ ta livet av mig första lektionen, och matteprovet, tja. gick bra, eller?
en bra grej: fick VG(!) på fruktbajsprovet som vi hade förra veckan , bra jenny! (ja jag är lite schitzo eller som vissa säger: egenkär, fast okej ne glöm de)

har SOVMORRON imorrn!!
första gången tror jag fan:')
till klocke 10, så åker med 9:16 tåge'  ;)


Min träningsvärk gör bögont-t-t-t-t-t-t, armarna är döa


min älskling är bästast och jag älskar honom baota mycket!

även fast han kan börja kasta snö på mig inomhus och gör pickedöden på mig...puss (k)


AJa nu blir det sängen o möjligtvis en film!

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback