Tacos, plugg & film !



Nyss tränat, var en svinskön träning, känns som min kondis redan kommit tebaka, unbeliveble ! heheheheh för lixom i måndags svettades jag som en jävla jude

Käkar tacos, så jäääääla gott asså!
ska strax sätta på en film, sen så ska jag försöka plugga samtidigt? eller så väntar jag med filmen och pluggar först, smart tjej!


Skolan var chill? tråkig, med ett annat ordval , efter att vi slutade däremot är en annan femma...
mamma svarade inte när jag ringde och var inte hemma, SOM VANLIGT! har typ inte sett henne på mer än 2 veckor, sett henne max en timme per dag.
aja tillbaks till detta , så jag ringde till pappa o han slutade fyra jag ba YESSS, jag slutade lixom två, så fick vänta, men vevve stannade kvar i stan med mig, vi käka på gamla subway sen kom papi o hämta mig, dirr när jag kom hem skulle jag till kätting o träna fritt med fys o allt (K) pusspåeverything





Aja nu ska jag plugga, så håll käften

PUSS




Kommentarer
Postat av: Emma

♥♥♥♥♥♥♥

2010-12-09 @ 11:27:09
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback