Nu ska jag berätta om min söndag

Hej hej

söndag nudå och det känns som det är skola imorrn, men det är det ju inte!
fysatan va skönt med lov!
chillvecka, fast måste plugga också.. har so prov typ på fredagen som kommer efter lovet(y) och tyska prov 1 vecka efter det, gillar...

Jag gjorde inte mke innan klockan 14..
innan klockan 14 så typ gick jag ut med hunden och åt frukost, mer gjorde jag ickke..
men klockee halv tre typ, då kom min beste freunde(y) hah, johan kom o hälsade på lilla mig i sockerbiten:)
vi hade kulkul, bakade negerbollar, snackade, lyssnade på musik, va ute med hunden,snackade, körde kuddkrig, haha..
Bakade negerbollar gjorde vi nästan på en gång, johan kunde inte baka negerbollar, så jag fick lära honom:')
men de blev bra iaf, johan trodde det skulle ta typ en timme o baka de, men det tar typ 10 minuter!
vi gjorde en special negerboll till vicke, hahah, den var typ bara margarin i, hahah, och han åt upp den, men han sa att den smakade gott tills vi sa att det bara var typ smör i den!! haha, dåå sa han att han märkte det o spotta ut den:') han blev inte liite tjurig efter det va;) men han fick smaka en "normal" negerboll sen för att han skulle bli lite gladare iaf:) asså viktor
Våra negerbollar blev king!

det var iaf en rulii dag, tack broeee:)

Nu är klockan halv tie typ, och jag sitter här(k)

jag ska sova länge imorrn har jag bestämt mig för! sov till 10 idag, men jag vaknade av att pappa skrek på nån katt...

söndag.. asså söndag, hatar söndagar, men den här söndagen var bra tyckte jag. den enda.. i think

är det sista os-dagen idag? eller? är det imorrn? jag har fan ingen koll, bryr mig inte så värst mke ändå..
om det är slut är det slut, såädebara:)
tror det är final i herrhockeyn förresten.. kanada - usa?
vet att kanada spelar iaf, tror de vinner också:P

jajja, imorrn.. bara tade lugnt tror jag nog, har inget planerat, har väl träning på kvällen..


påtal om ingenting..
kanske ska åka till london i höst(y)
har aldrig vart utomlands så alla vet, så london är ett stort steg ut i världen för mig!
haha
bara jag kommer ifrån Sverige är det lugnt

jaja, men det är kanske bara, men hoppas på det!

längtar just nu till .. göteborg! sommarn! sol! bort härifrån!



vill till götet, nunununununu ;(





får väl vänta.. på att snön åker bort.. att det blir vår.. sen sommar..
jävligt långt kvar'-.-

puss.
(k)



ps. :)

Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

De har vart king idag med dig jenny!<3



de får vi defenitivt göra om ;)

2010-02-28 @ 22:57:43
Postat av: johans älskling<3

king vare, japp:D<3



såklart;)

2010-02-28 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback