underlig torsdag..hm

orka att jag la upp mitt horoskop igår kväll, tror jag va lite trött? och hade nog tråkigt :')

jaja, torsdag idag..
verkligen lyckad torsdag.. eller inte..
helt åthelvete dålig torsdag,, sverige förlorar kvartsfinal i os-hockey mot slovakien med 4-3 -.-

det var helt cp, "försov" mig, för jag skulle kolla på matchen från början kl 6 började den men försov mig till halv 7.. och då åt jag frukost så typ vid tjugo i satte jag på tvn, och då.. då gjorde slovakien först 1-0 mot sverige sen 2-0... och sen när jag stängde av tv n för att jag skulle gå till bussen , då gjorde sverige, 2-1, sen 2-2, haha, kände att jag gav sverige lite otur(y) men sen gjorde slovakien 3-2 , när jag satt på bussen faktiskt, men sen kom jag till skolan och de hade hockeyn på i kärn . Och jag försökte undvika att gå ner där , för jag fick nå ryck att de skulle förlora om jag gick ned.. men då kom cassa o ville gå ner o kolla, och självklart, precis när vi kommer ner o tittar på tvn dåå.. då blire mål för slovakien... -.- kul! haha, men sen satt vi oss i en soffa längre bort, då gjorde faktiskt sverige mål... men sverige förlora så det sög-.- inge brons till hockeylandslaget detta os..

tillbaks till skolan,,, varför detta var en sån dålig torsdag som det va, seg som fäään..
sverige förlora som sagt. jag hann knappt göra klart min bokrecension på skvalet, men jag hann skriva klart iaf.. men det gjorde jag precis innan lektionen började, så jag hann iaf.. men ändå..

sen hade jag slöjd, och fick damp på broderiet.. haha orka, men fan jag hade hets som fan..
sen hade vi rast och inte nå blickar man fick på sig iaf... fattar inte varför.. har försökt att ta reda på det men? asså äre nå jävla "rykte" som har spridit sig på söta skogslund?(k).. skulle inte förvåna mig överhuvudtaget..
om mig o johan kanske?  who knowsssss... känner mig bara VÄLDIGT iaktagen... av åttor lixom.. hm. inget o gö åt, får leva med det tills de ger upp. såäre bara.. Skogslund,.. jag bara ÄLSKAR den underbara skolan, många hjärtan till den..(L)(L)(L)(L) fyfan.. alla har liv? *suck*
bry er om era egna liv och strunta i alla andras




ignorera bilden bara. inte så svårt.

Why care, when you have a own life?







....och när vi skulle käka (jag,cassa o anna) så vare äcklig mat för det första så jag tog bara sallad och ananas.. och jag hotade först att kasta en tomat på  cassa när vi hade suttit ner en stund för hon va asdryg, men sen helt plötsligt så kastar cassa en gurka på mig i fejjan, och jag kastar tillbaka för jag var på hetshumör.. och en städkärring såg när cassa kastade på mig o sen jag.. och hon tjallade på hellbom.. yeah, det va kul. han fick damp. även fast jag kastade 1 gurka på henne så fick vi lov att städa rent hela bordet, iaf där vi satt.. hade lixom spillt ut sallad först, inte meningen direkt och sen vare skit innan vi kom så fick lov att städa rent det med, hellbom theking.. lyckat, men han blev glad efter att vi hade städat rent.. men om vi INTE hade gjort det hade vi inte fått gått ut från matsalen(y)  så vi hade inge val precis. 

efter rasten hade vi iaf... engelska, och som tur va, fick jag INTE göra nationella muntliga! tur det annars hade jag dött!      
men vi hade bibliotikareien, bara för att agge var med de där 4 med nationellaskiten.. och ja, bibliotikarien, är hon nå lost eller vad?? haha,  asså vi hade en "speciell" läxa , asså en lite annorlunda läxa, vi skulle typ ha nå jävla "miniföredrag" om nån text, men gjorde vi det eller? nej, eller jo några fick gö det, men anna o jag sa att vi inte var klara med en uppsats, sa att agneta hade sagt att vi var tvugna att göra det istället;);) så vi gjorde det istället:') tur aatt hon gick med på det, för jag hade inte gjort nå föredrag  haha, hon förhörde oss bara på glosorna, och sen kollade vi på film.. 

sen så, vare svenska, jeanette va här, yessss...-.-! kunde hon inte va sjuk ida mä? nääe "jag kommer på en torsdag det är väl bra?" .....................
love her. men lektionen gick iof snabbt, men ändå trög.. och så fick jag reda på att vi skulle ha prov efter lovet i nå skit i svenska, typ svenska språket, eller språk, eller nått sånt.. nice, not

fick sluta en kvart tidigare för att vi skulle hinna åka till badhuset o byta om o sånt, för vi har typ i vanliga falla bara 10 minuter på oss att först ta oss dit vi ska sen byta om(Y)  så jeanette var lite "förstående" och gav oss tid, men hon ville väl sluta själv så det gjorde väl inte henne nått.

Hade idrott: badhuset; jag cassa o anna hade spinning ihop med killarna;) för vi var inte med förra gången.
men det var inte direkt många killar där.
udd,charlie,oliver,virre o simon, yeah...
så det var chill iaf, tyckte det var roligt iaf, liite jobbigt vare ju, men skönt på ett sätt också:)
fick skjuts hem av min granne, göran(y) för mamma hann inte komma o hämta mig , hon skulle göra nå bajs..
så hon skickade göran, hehe

kom hem.. första jag gjorde? tog en smoothie,,eller vad de nu är
sen blev det min goda vän datorn

och sitter fortfarande här, .. chillar...
snart blire plugg, med gulliga nopappererna + no-nyhetsboken! kärlek

sen ska jag bara chillachilla och åter chilla

bara tråka helt enkelt,

SNART SPORTLOV
  EN DAG KVAR!


fan va gött!
men jag känner på mig, att veckan kommer gå mega asfort
som allt annat, livet.. 16 år 1 månad och 8 dar :( fan va det går fort!
14 år tills man är 30? det kommer gå mega fort.. asså jag hade diskutionerna först med johan, sen med bengan, om livet.. om att allt går så jävla fort. jag blev inte nåå deprimerad heller.. lyssnade på gamla barnvisor , fick minnen upp i skallen när jag lyssnade på "hajarna" "här kommer lilla ludde" och massa andra barnvisor! :'( usch, jag vill inte bli vuxen, inte än!
vi måste fan ta o leva nu!
man är bara ungdom 1 gång i sitt liv, måste ta chansen att leva som ungdom också!

jag grät för att jag visste att 1 dag.. då kommer vi dö, 1 dag kommer vi bli pensionärer, som bara sitter där i sin rullstol o stickar..
usch för livet, usch

jag vill börja om mitt liv igen
allt var så mke bättre, även fast jag var ful som stryk, så vill jag leva om!
vara liten, leka i sandlådan,bygga lego, leka med dockor och bara vara barn!

jag grät vid datan, sen gick jag o la mig, sen lyssnade jag på musik på mobilen, sen grät jag igen.. men tänkte inte bara på att det går så fort utan, vad som händer med folk, o världen.. vad som händer med mig.. vad är det för mening med livet, kanske det som stod i en bok,;

"meningen med livet är att det tar slut"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
när? vet man inte.. varför ska man leva ett liv, som ändå kommer att ta slut?
en fråga som jag aldrig kommer att få svar på.






Tillbaks till reality..
precis ätit, hyperhumör, önska nån kunde komma hit så jag kunde dampa loss på den(y) inte ens min bror är här, tur för han ,men ah,... ska börja med non nu, har suttit o skrivit på detta inlägg i tusen år! hah

nu orkar jag fan inte skriva nå mer, pussokram(K)

ha ett bra fortsatt liv




ps. geisha e gott(k)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback