2009 is over

Jahapppppp.. då var dettta år ÄNTLIGEN slut!
fyfan va skönt det känns, fast ändå inte för det känns inte som att det var nyårsafton igår men skönt att kunna "börja om på nytt".
Men detta är mina nyårslöften:

  • Sluta äta skräpmat
  • + godis o sånt
  • träna
  • tänka på skolan
  • skaffa sommarjobb
  • må bättre

Japp, jag ska verkligen försöka hålla det här, jag ska iaf sluta med godis o skit .. bara onödigt!
Men om jag ska sammanfatta 2009, säger jag bara sämst! asså betygen har sänkts, familjen splittats på ett sätt som inte går att förklara, och att jag inte får berätta heller... bara nåra vet..
sommaren var inte ens bra, den var helt seg, för alla var borta och jag är så jävla dum, lärarna är dumma i huvudet, skolan suger, jag vill gå o dö, för jag har vart stressad hela detta fking året

Det bra som har vart 2009 är: Göteborg,finnåker,j,källmora,anna,nya folket,rfm,julafton,nyår
Lite gött finns det ju att säga om 2009 , men det är inte mke ,

Jag är så glad att jag har massa underbara människor som finns där för mig, utan er skulle jag inte vara här, haft det så svårt men ni har bara rest mig upp från marken, tack .. har fortfarande en lång väg kvar men jag kämpar mig igenom detta skit..

2009.. hmm, jag fyllde femton, märkte ingenting för det, sa att jag var fjorton i flera månader efter det , haha, jag konfirmerade mig, började i nian.. trodde det skulle bli skönare för alla tidigare nior sa att det var ett chill år, jo tjena och jag heter carl bertil .. asså det är fan värre än åttan och jag tyckte åttan var jobbig med massa läxor o skit äre nå mindre nu, skulle inte tro det va;) 

Och nu äre snart dax för nationella , gud vad jag INTE längtar till de..
klagat alldeles för mke de här året, man kmr nog komma ihåg 2009 men inte som det bästa året.. som  sagt det var bara några grejer som va bra dettta år..
resten känns som om jag har bortkastat på skolan..
Och förresten, jag har fan bott i ramnäs i 1 år-.-  jag fattar inte att det går så jävla fort, och att jag fortfarande klagar på vrf vi bor där vi bor:P

Svininfluensan har ju härjat i Sverige också, jag tog svininfluensasprutan, onödigt? ja, faktiskt.. lixom jag trodde jag hade det i´nnan det hade spridits ut , men det var nog bara vanlig influensa, och den jävla influensan förstörde såå jävla mke! aja, det var några i sverige som dog av den, inte kul o höra men finns lixom ingenting att göra .. :/
Och att Michael Jacksson dog var ju också , en stor förödelse, ! jag blev helt jävla chockad när jag fick höra det, jag tror att jag såg det i tidningen elr nå, eller så hörde jag någon säga det, jag blev helt stum , o ba nej, han kan inte dö, det går inte, efter han hade dött det var då jag började lyssna på hans låter meromer:P hahah konstigt men jag ba gjorde det..

låtar som jag kmr komma ihåg från 2009:
Ill try - disney
Reflection -disney
sexy bitch
Melissa Horn låtar
Beat it -MJ
Mando Diao – Dance with somebody
I gotta feeeling - black eyed peace
och många många fler..

Det har väl vart ett bra år på sitt lilla sätt men inte det bästa, ska försöka göra detta år till det bästa, ska bara vara den jag är och inte bry mig om vad folk tycker om mig, jag är den jag är, så ändra inte på mig, och ändra inte på dig heller för all del!
Jag älskar er alla som tror på mig, de som älskar mig tillbaka, för den jag är och inte för utseendet, för det kan iaf inte vara för det.. hoppas jag att det inte är bara isåfall och att de bryr sig om mitt inre jag..

PUSSOCHHEJDÅ2009 och HEJ2010!!

GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN!

god fortsättnng kanske man säger nu men ändå(a) 



skriver om nyår i ett annat inlägg, det blir bilder och annat skojs i det inlägget, puss o kram från en glad fast inte lycklig jenny





kort text btw;D;D;DD; hahah:D:D skulle kunna skriva mer men orkar inte, ska sova och jag orkar inte:M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback