ensam lördag

helo, lördag idag, skönt som faen!
Blogg.se har fan inte funkat idag, förren nu, har vart helt konstigt.. men aja skriver nu

Imorse typ vid 6 åkte mamma till Sthlm, sen åkte pappa vid 14 dit också, mamma skulle sjunga med sin kör där, och viktor åkte till en polare i sura tidigare på dan..

När pappa åkte iväg började jag städa faktiskt:M duktig jag e.. städa undan , sen vare bara att hämta högtalarna och dunka på musik för sitt liv! så jefffla skönt att vara själv hemma! (a) <3
göra vafan man vill! men osocial har man vart idag, inte bra, haha, bara jag, cphuset och musik!

Lite senare gjorde jag mat: nudlar och lite wokgrönsaker(a)
Och sen blev det film, plus lite chirre och vindruvor(y) great

Och sen... vid 19 dååå.. jävla fitt hus, då gick det en säkring/propp elr vad det nu heter.. kul! det blev kolsvart överallt!!! satt o kolla på en film på tvn och sen bah: poff! jag bah men yeah, elr nej jag skrek lite granna(a) haha fick damp och panik för jag inte fick tag på nån, men sen fick jag först tag på pappa, men han var ju i sthlm så jag fick grannens nr och skickade sms till han o sen kom han o hjälpte mig, det räddade min kväll, fast jag va utan ström i 1 timme! längsta timmen i mitt liv föffan! fanns inget o göra, det enda jag gjorde var att sitta vid min dator som hade ström kvar i sig och gjorde om lite bilder, lyssna på tråkig gammal musik (för spotify funka ju inte) och spela harpan, haha, kul timme vare... not!

Men säkringen förstörde min film, hann lixom inte se klart på den.. det var typ en halvtimme kvar på den, jag tror filmen hette; All that a girl wants eller nått liknande kommer inte ihåg. Men jag har sett den förut, den är rätt bra-
Eftersom jag inte kollade klart på filmen så kollade jag lite på tv och satt vid datorn, sen gick jag ut o gick med hunden.. kalllt som inihelvete!!! typ -15 grader ute, myyysigt!
Jag hade ingen känsel i tårna när jag kom tillbaka hem.. inte i fingertopparna heller:o helt sickk! måste det vara så jävla kallt ute, kan det inte bara bli sommar nångång?! trött på det här!

jaja, får väl stå ut.. inget man kan göra något åt.. synd

Nu sitter jag här, och mamma o pappa har kommit hem, de kom hem för typ en timme sen, de sitter här också o kollar på nån film och jag sitter inne på msn o är social! inte vart inne på hela dan så(a)

haha, men ah min dag, rätt skön fast ändå helt jävla störd:')

pusss och godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback