helg!

fredag, redan?! ah tydligen.. (y) najsshiet!  hehee
ahpp. sovmorron till halv 10 som vanligt (påfredagar) :)
hade no, so och matte idag, inte de bästa lektionerna men dagen gick fort, klockan e redan halv 18 jue ;o
hah, ah men efter skolan så satt cassa o jag o spela vändtian en stund i kärn,
sen orkade jag inte åka till fking ramnäs så jag hängde med cassa hem, men pappa kom o hämta mig sen vid 17 för han kom från jobbet då..;)

och nu sitter jag då här, det första jag gjorde lixxom(a) woops, he he he , datornhjärtajenny (y)(y)

Imorrn, vad ska man gö dådå? hm.. tror jag ska gå o kolla på matcher i kätting, damernas och a-laget (; I think
får se (y)
och på söndag, har vi match.. mot rönnby;) måste vinna :m!

Aja vet inte om jag direkt kommer göra nå mer idag, sitta här o chilla, sen tvn kanske .. ah tråka helt enkelt, hah.. fredaN

HUNGRIG SOM FAN är man ocksååå, tacos snart, längtar som fan! haha:D matmatmatmat, vill ha chips:( alla har chips förutom lilla jenny som bara sitter här o hör på när alla andra äter det :(  ickebra ickebra

PussPåLivet (k)

Förrsesten var ju i stan igår och köpte lite kläder(a) lite bilder på de kmr nedan:



strumpbyxor plus blå tröja (h&m) igga ansiktet...



helt vanlig svart t-shirt (h&m)



vanlig vit t-shirt (h&m)


Det var det jag köpte, cassa däremot köpte typ 17 saker , haha 2500 :- yeah(y)
Aja , har inte vart på stan sen jag köpte julklappar, haha^, så det var på tiden att man tog sitt feta arsle och åkte iväg till stan;);)
pusspåer&mittliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback