onsdagg

helloo, vaknade idag med nageltrång tror jag-.- skit ont i 3 tånaglar, puss(k) haha , ah, kan knappt gåå----kul
jaja, skola .. inge speciellt med den egentligen , vanlig tråkig onsdag (y)
åkte hem med halv 3 bussn ,

kom hem.. datorn, tv, dator, mat, skulle ha gått på träningen men kan som sagt knappt gå, inte så skönt direkt.. sen diska man i typ 2 timmar, kul o bo i sockerbiten, finns inte en jävla diskmaskin så måste diska för hand, kul som fan, lovar!-.-
sen blev det lite plugg, no.. nyhetsboken, såå jävla onödig, !
ahpp kul med snöstorm uteeeee(y) kul med snön, 
ASSÅ jag orkar inte, det har snöat fan hela dan , och inte lite! typ minst 1 dm snö har landat på backen! kul,
JAG vill ha vår NU! värme:(:(:(  please
men ah nu sitter jag här o gör lite no, och är social med lite folk, ska väl gå o lägga mig snart,,


 << gjort om lite bilder också












<<<< munnen i mitten har ja ritat förut (y)







<<< ritat förut, (inte omgjord)



orkar inte lägga in nå fler^^^några bilder blev det iaf



Pusssspåer! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback