Sonntag..

Hallöchen!

vakna vid 11 idag, gjorde inte mke, åt frukost o gick ut med hunden..
Sen kl 13 hängde jag med pappa & viktor till kätting, viktor skulle spela match, jag ville kolla(a)
Innan den matchen började (för den börja halv 15) då spela f96, de förlora med 3-2 tror jag, men de spela bra, och alma fick 2 utvisningar när jag var där, haaha ;) aja, sen skulle p95 spela då, de spelade mot Rönnby..
Sura fick stryk med 6-2.. de spela inte direkt bra, men johan va bra i mål!, och virrepirre va väl bra antar jag(y) hah, vikkke och mähler gjorde de 2 målen iaf ;)

Det var match efter den också men jag orkade inte vara kvar, och jag var tvungen att dammsuga.. haah, men det var p93orna som skulle spela iaf, mot forsby, ingen aning hur det gick för de, eftersom jag inte var där så;)

Men nu, sitter jag här och lyssnar på chillmusik, gjorde nyss no-nyhet, duktig jag e ;o hah, kom o tänka på den bara(y) lika gärna göra den tänkte jag..
Ah senare.. har jag ingen aning om vad jag ska göra, det blir väl datorn, och tvn, elr nått liknande, toppentoppen.. !

Auf Wiedersehen, I like deutsch.. he he he .. not (a)

pussheiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback