Värmen stiger en åt huvet. men jag älskart ändå!

tju mannen!

jag kan börja med att jag hatar tyskland - därför att de vann emot argentina med 3-0 , asså inge sämre argentina va idag??? usch för matchen.
Aja, live goes on, men om tyskland vinner vm...! då vet jag fan inte vad jag gör!
Ska kolla på matchen ikväll också (Paraguay-Spanien) klockan 19:30, wonder who wins;) haha
lixom... om inte spanien vinner nu... då asså, då blir jag fan förbannad:') (det är jag redan , men iaf)

Aja, jag e hemma nu efter en "festivalhelg" med fanny :) ellr vad man nu kan kalla det.

Sov hos henne i v-ås från igår till idag.
Vi gjorde en massa kuligt:)
tack fäni för en rolig dag/kväll/natt/dag :*


Utsikt från Djäkneberget (vi satt där o chillade i värmen today)

Vädret är så nedrans varmt! asså 32 grader! kollade nyss, skojjjjaru!
fan jag håller typ på o lökar sönder!
men jag ska inte klaga! verkligen inte, jag ÄLSKART!
fast lite mer sol vore fan bättre, än bara värme.. för det har vart fuktigt o varmt idag.
knappt nån sol ? typ molnigt, OCH det har blåsigt, men asså det var väldigt varma vindar, det må jag säga.
för jag är typ helt slut i huvet. om ni ville veta asså(a)

jag behövde knappt förklara,
det är ba o kolla på denna prognos från ikväll så lär ni fatta (så hare vart hela dan btw);)






Hare bra i värmen gott folk!

Hörs
Puss

//





Kommentarer
Postat av: ronaldoooo<3

host*4-0*host KLOSE!!!!!!!!!!

2010-07-04 @ 01:56:47
Postat av: RONALDO oh yeaaah!<3<3<33<3<3<3

blööööööööööööööööööööööööööööö careface

jävla polackjävel

2010-07-04 @ 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback