TJOKO




Ba kolla på vädret lixom!

luftfuktigheten är ju asstor, därför är det så drygt att vara ute idag. Så jag håller mig fördetmesta inomhus idag.
Blir för jobbigt att vara ute. Men ska väl försöka ta mig utanför dörren nångång today.




hehehe(a) så jävla snygg han e asså, helt sjukt!

Såg att någon hade gjort en lista på Vm:s 10 snyggaste fotbollspelare på blogg.se:s framsida idag.
Och den stämde inte alls. (enligt mig)
Ronaldo var på hennes andra plats !:O inte okej.
Någon som hette Carlos Bocanegra från USA va på hennes 1a plats,
han va ju snygg men asså det går inte att va snyggare än Ronaldo (A)
Jaja, men det är hennes blick på snygga killar, not mine :M

fanns ju nåra som jag inte sett alls förut som också va lite smått handsome :):))::)




http://emmapemma94.blogg.se/2010/june/vms-10-snyggaste.html

(lite reklam för hennes blogg också... japp!)








PUSSSSN
//







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback