If tomorrow never comes

idag...mår jag inte bra!
gjorde inte det igår heller.
Men idag äre fan värre.
Huvudvärken!! orkar inte, helt hängig och lite ont i halsen.
Börjar säkert bli sjuk, men det hindrar inte mig att åka med anna på torsdag till sthlm!

Såå..? vad ska man hitta på idag.
Hade tänkt att vara med anna :/ men mår ju piss, tråkigt för henne om hon måste uppleva mig såhär tråkig lixom och vet ju inte om jag e riktigt sjuk.
Och orkar inte göra nått heller.
Blir väl tv-tittande ... finns det inge tråkigare? jo sitta o göra samma sak framför datorn hela tiden, och det orkar jag inte.
Som igår, satt jag o skrev tusen inlägg.
Några tråkigare än de andra.
Aja, så blir det ju.. ibland.

Men när man är sjuk (eller vad man kan kalla det) så finns det inte mycke mer o göra.
Bara ta det lugnt, o vänta på bättre tider.

bara för att jag har tråkigt håller jag på o göra en ny header igen... liv.
Men vad gör man inte för att sysselsätta sig?
fast har gjort flera olika och vet fan inte vilken jag ska välja, men aja, får väl göra nåra hundra till, har lixom all tid i världen just nu,...... härligt! '-.-


mår illa göra jag också, men jag orkar fan inte klaga, även om jag gör det minst en gång per dag.
Undra varför det är så? aja ingen bryr sig, det ba blir så helt enkelt. Slutdiskuterat med mig själv.
Livet man har...



HARE BÄTTRE ÄN MIG

PUSSPUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback