LOLLIPOP

Solen kikar fram lite granna nu. Har varit mulet typ hela morronen. Men ganska skönt ute faktiskt. Fast jag tänkte att det skulle varit finare väder med sol o så. För jag har knappt vart ute för att jag har mått dåligt.
Pga av olika orsaker , orkante förklara :)

Håller på att göra en skiva till bilen, när vi ska åka till öland på fredag.
Jag längtar inte direkt...
fast det ska bli skönt att komma bort från allt.
Tänker försöka ta en paus från mobilen också. Fast ska väl försöka hålla mig uppdaterad här på bloggen så ni vet vad jag sysslar med;) hihi

Vad jag hittar på idag vettefan. Ska nog inte gö så mycket.

Fotboll ikväll iaf fifäään:D
japp jenny kollar på fotboll tro det eller ej, men jag älskar...T

Jenny

fotbollsvm
hihiih




Holland möter Uruguay i Semifinal kl 20:30 på kanal 4

(ps.
skrev/hade fel bild fel föruttt, sorri lätt o blanda ihop lixom men nu äre ändrat)


Imorrn ska jag iaf träffa min gullunge anna, har saknat henne mycke!

Nu ska jag fortsätta med skivan

PUSSN
//



Kommentarer
Postat av: ska vi hångla??

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du e så mongo -.- dom möter föfan uruguay inte paraguay :D och försök kom ihåg resultatet när robben vinner med 5-0!

2010-07-06 @ 14:31:58
Postat av: nej

men jag blandade ihop SORRRYYYYY :(



vadå jag hejar väl på holland ditt jävla cp?? vem fan hejar på uruguay lixom?

2010-07-06 @ 18:26:55
Postat av: glöm o dröm

Nu har jag ändrat så kom inte o klaga nå mer:M

2010-07-06 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback