moln - regn - blixtrar - åska = inte mysigt i en husvagn

ja, rubriken säger fan allt (om vädret)..
eller egentligen inte men.
För jag gick upp astidigt i morse, halv 6 som i förrgår o gick ut o sprang (ville hängde på) och då var det asfint väder ute? inga moln och sol ! varmt (fast inte för varmt) o skönt o springa i, på stranden.
Och sen efter jag kom hem till husvagnen och somnade(a) då vid typ kl 9 kanske,, då vaknade jag av åskan... jag ba okejjj? trodde det skulle bli fint väder:(
men sen öste regnet ner o det ramlade ner kottar på husvagnen och det var storm typ.

Men nu regnar det ingenting faktiskt, det blåser lite och det är såklart mulet.
Så vafan ska man göra idag??
Pappa vill inte åka till kalmar för han vill inte stå i bilkö..
så ja.. får väl sitta här i husvagnen o inte göra ett piss helt enkelt. KUL DAG!

ska iaf käka asgoooood fisk idag! ni måste fan testa! så sjuukt gott ska ni veta! och räkorna! jag dööör så goda!
ni får låtsas vara avundsjuka för det är asgott:)

Men aja, ska väl fortsätta med det jag gör nu.
Sitta o göra ingenting, typ göra om bilder.
För finns ingen jävla täckning!, internet dampar hela tin, mitt ljudkort på datan har tydligen gått sönder, så no music eller så blir det fucking "This action is not possible in offline" på Spotify, när ljudet funkar.. och det går att lägga upp bilder på bloggen? nej, självklart inte.
LIVET LEKER...! damp på ett o annat skit hela tiden.


Nu ska vi gå o köpa fisk vid hamnen här borta i närheten.

hörs

PUSSSSSNNNNNN//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback